FINfuture goes exclusive – 2025 edition
FINfuture is back, but with a twist!
Wat begon als een beurs voor de kmo-zaakvoerder die meer te weten wilde komen over automatisering- en digitaliseringoplossingen, groeide op enkele jaren tijd uit tot een grootschalig digitaliseringevent met focus op financiële processen. En dit 7 jaar lang.
Voor het 8ste jaar op rij organiseren we FINfuture voor moderne beslissingsnemers in finance, maar dit jaar passen we ons concept volledig aan en gaan we voor inhoud gekoppeld aan beleving met ingrediënten zoals wining & dining.
The twist
In een uniek kader in het hartje van Antwerpen bij Botanique Antwerp, geserveerd op een bedje van een 3 gangenmenu met aangepaste wijnen, geïnspireerd door Viki Geunes.
De vraagstukken rond o.a. Peppol, ERP, rapportering, budget & forcast, consolidatie, robotisering, A.I. en ESG willen we zo concreet mogelijk laten beantwoorden door jullie, onze partners. De gasten kunnen genieten van een heerlijke lunch, een uitgesproken gezelschap en tastbare informatie van jullie waarmee ze aan de slag kunnen gaan.
Uiteraard lunchen jullie samen met hen aan een tafel van max. 9 personen, met 1 of 2 personen van jullie inbegrepen.
Case Study
Elke partner krijgt 10 minuten spreektijd. Tijdens deze tijd vragen we jullie om:
- Concreet en to-the-point te pitchen over jullie oplossingen.
- Dit te doen aan de hand van een praktijkvoorbeeld of realisatie bij een van jullie klanten.
- Indien mogelijk, klanten uit te nodigen om aanwezig te zijn en zelf hun getuigenis te delen tijdens de presentatie.
Practicals
Vanaf midden januari lanceren we de promotiecampagne voor FINfuture binnen dit vernieuwende concept. Wil je graag partner worden? Er is slechts plaats voor 9 partners.
Na jullie bevestiging vragen we het volgende:
- Aanleveren van promotiemateriaal: Zorg ervoor dat we het correcte materiaal ontvangen zodat we jullie logo op de juiste manier kunnen tonen.
- Video: Tegen het einde van januari zullen we ook een video van jullie vragen die tijdens de promotie gebruikt kan worden.
Tijdens het event
- Volledige zichtbaarheid: We zorgen voor twee grote schermen waarop jullie logo gedurende het hele event zichtbaar blijft.
- Case study-presentaties: Jullie krijgen de mogelijkheid om slides te presenteren tijdens de case study.
- Goodiebag: Aan het einde van het event voorzien wij een goodiebag, inclusief een extra verrassingsitem.
Het event biedt niet alleen inspiratie om verder te digitaliseren of zelfs te transformeren, maar combineert dit met een unieke beleving van culinaire verwennerij. Geef toe, een ervaring die je niet dagelijks meemaakt!
Dominique is onze rots in de branding voor het betere ren-, spring-, vlieg- én duikwerk binnen Ufinity. Deze vrolijke, sportieve dame is het aanspreekpunt voor duizend en één zaken. Ze houdt dan ook van een uitdaging en is een krak in het bewaren van overzicht, zoveel is duidelijk!
Leer mij kennen
Dominique Moolenaar
Operations Manager